woensdag 23 maart 2016

Wist je dat Patricia Snel....

Afgelopen maandag haar nieuwe boek De violiste presenteerde

Zo lief was mij uit te nodigen

Zij tijdens het schrijven van De violiste uitriep nooit meer te willen schrijven

Een vriendenkring heeft waar half Nederland van zou kwijlen die te ontmoeten

Een vriendenkring heeft die alleen uit mooie dames lijkt te bestaan?

Ze misschien de lelijkerds gedwongen had thuis te blijven

Zij gek is op klassieke muziek

Zij tranen liet lopen tijdens het spelen van het eerste nummer

Dit iets van Vivaldi was, maar ik een klassiekbarbaar ben en dus niet weet welk stuk

zij kampioen Facetimen is

Zij ooit Het mooiste meisje van de klas was

Daarom Jaap Jongbloed vorige keer haar boek liet uitreiken

Haar nieuwe boek uitreikte aan Sandra Schuurhof

Mijn boek niet wilde signeren....en ik dat wist en niet erg vond

Mij een zeer genoeglijke avond daar in De Hallen heeft bezorgd

Vast heel benieuwd is hoe de duorecensie van Amanda en mij binnenkort gaat worden..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten