woensdag 5 september 2018

Win het Vijfkraaienboek Reflectie !


Op Thrillerlezers is het geven van vijf kraaien eerder uitzondering en daardoor opvallend en echt gemeend. Niet gegeven omdat ik de auteur zo aardig vind, want die ken ik in dit geval eigenlijk amper. Deze week kwam mijn recensie van Reflectie online en zoals je al kan raden , kreeg deze de volle mep.
Ik zou willen dat iedereen dit boek ging lezen. In ieder geval kan binnenkort een van jullie het boek op de mat ontvangen door mee te doen aan deze winactie.

Wat te doen?
1. Ga naar mijn recensie en ik maak het je makkelijk:
Recensie Reflectie
Haal daar minimaal twee punten uit die ik goed aan het boek vind en stuur dat antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com
2. Tag iemand in onze facebookgroep onder dit artikel met wie jij het niet erg zou vinden bovenop een bergtop te moeten zitten en niet weg te kunnen.
Natuurlijk mag je de actie delen en levert dat een extra lootje op.

Thats all!

1 opmerking:

  1. Het boek gaat onderdelen huid zitten, er zitten mooie sfeerbeelden in en het heeft onverwachte plotwendingen.

    BeantwoordenVerwijderen