zaterdag 3 februari 2018

Win een gesigneerde Djinn GESLOTEN

Ik las onlangs het eerste en tweede deel van Zwart bloed. Boeken die in de horrorhoek thuishoren, maar mij echt erg bevielen.
De auteur Shirley Ann van Wingerden is hard bezig aan deel 4. Maar onlangs kwam zij met Djinn, een kleiner en dunner boekje.

Wij mogen twee gesigneerde exemplaren verloten.
Eerst waar Djinn over gaat:

Het zit niet mee in het leven van de jonge Romy. Ze ontvlucht de zoveelste burenruzie en belandt niet veel later in een underground podium in het centrum van de Rotterdamse havenstad. Ze doet haar beklag bij de barkeeper en vindt bij hem een luisterend oor. Ze vertelt hem al haar ergernissen, maar ook haar duistere verlangens. Haar leven lijkt een mooie wending te nemen, maar als snel blijkt dat ze de verkeerde in vertrouwen heeft genomen.

Interesse? dan nu wat je moet doen:
1. Je bent lid van Thrillerlezers! Zo niet nog dan kan je dat
Hier worden
2. Noem minimaal twee schepsels die voorkomen in de boeken van Zwart bloed. Zie ook eventueel de recensie over Engel der wrake van deze week. Je vidnt de recensie: Hier
Stuur je antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com ovv Djinn
3. Delen geeft extra kans
4. Onder dit bericht zetten waarom je wilt winnen, geeft jou ook een extra lotje 

8 opmerkingen:

  1. O fantastisch. Ik heb de 3 boeken van shirly ann ,zwart bloed gelezen via mijn vriendin dus als ik deze in het echt zelf zou hebben zou dat super tof zijn. Leuk zo'n boekje tussen door. Gr wannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, ik doe graag mee. Ook dit bericht gedeeld op facebook. Groetjes Hasso

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super hoor mijn dochter smult ervan!
    Doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik doe ook mee, ik hou van thrillers met een beetje horror.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog niet bekend met deze schrijfster, dus hopelijk komt daar snel verandering in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneliese de Waal11 februari 2018 om 15:41

    Ik doe graag mee !! :)

    Groetjes Anneliese de Waal (Facebook AnneliesedeWaal)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe graag mee...ik wil hem gewoon lezen!

    BeantwoordenVerwijderen