maandag 23 januari 2017

Danielle leest..

Het nachtleven is begonnen...

Een toernooi waar ik elk jaar naar uitkijk is de Australian Open. Vanaf 01:00 ’s nachts heerlijk genieten van de serene rust die de bal op mijn beeldscherm uitstraalt. De spanning, kracht en het doorzettingsvermogen dat  de tennissers vol passie en geloof uitoefenen in de hoop dat elke bal gehaald kan worden,  daar kan ik echt van genieten, twee weken lang. En voordat het  tennissen  start geniet ik even van een andere balsport, genaamd snooker. Ook hier heerst er rust in en rondom het moment van spelen.

De vraag is dan kom ik  wel aan lezen toe, het eerlijkste antwoord is, moeilijk. Ondertussen zijn in de leesclub van Nirwana al de eerste die het boek uit hebben, maar we laten nog even de spanning groeien wat de uiteindelijke bevindingen zijn.
Vorige week was ik gestart in Diabolik, nu inmiddels uit. Een boek waarbij je een sterke maag moet hebben, want in elk verhaal ( het zijn nl 12 losse verhalen) druipt het bloed zowat uit je boek. Luguber, meedogenloos, hard en op sommige momenten misschien net even over de top. Dan is het volgende boekje ‘stress reset’ even een mooie voor tussendoor. Niet dat ik stress heb, maar was gewoon nieuwsgierig naar de inhoud.

En nu.? ... na afgelopen zaterdag een heerlijk uitje te hebben gehad met onze Thrillerlezers club, weer met een hele doos vol boeken  naar huis gekeerd. Op de vraag : ‘had je NIKS meer dan? , kan ik duidelijk zijn. Nee, ik had ‘NIKS’ nog niet, maar wel een stel andere vette boeken. Waar ik weer erg benieuwd naar ben, wat ik ervan ga vinden. Nu eerst Ragdoll een boek dat 21 feb pas uitkomt en waar al vele van roepen dat een knaller is. Ik laat me verrassen.

Game...Set...Match 🎾

Geen opmerkingen:

Een reactie posten