zondag 10 juli 2016

De vakantiekoffer van Sterre Carron

Waar ga je heen op vakantie?

Dit jaar ga ik niet met vakantie omdat mijn manuscript moet ingeleverd worden tegen eind augustus. Ik heb die tijd broodnodig om het af te werken. Vind ik dat erg? Ja en nee. Ik heb tot enkele jaren terug veel gereisd en verschillende continenten bezocht, maar mijn ultieme droomreis is India. Vrienden van mij wonen daar en ik hoop er ASAP naartoe te kunnen.

Welke boeken wil ik deze zomer lezen?
De Noordzeemoorden van Isa Maron (omdat ze al lang op mijn verlanglijstje staan).
Uitgeteld van Marja West (maakt me nieuwsgierig).
Offerlam van CH.Paul (korte inhoud boeit me)
Beschadigd van Ika Gerritsen (omdat het een debuut is dat goede kritieken krijgt).
Samuel Bjork (op aanraden van onze Inkie)
Het stel van hiernaast (lijkt me een goed boek)


Welke boeken raad ik anderen aan om deze zomer te lezen?
De boeken van Karin Fossum: ze schrijft heerlijk en verweeft op een zalige manier het psychologisch aspect in haar verhalen.
De boeken van M.J Arlidge (lekker spannend).
‘Levend aas’ van Katrien Van Effelterre (aanrader).
De boeken van Stefan Ahnhem. (goed plot)
Scorpio van Vandermeeren (mooie schrijfstijl)
De boeken van Hans Koppel (lezen lekker weg).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten