donderdag 14 juli 2016

De freule was jarig

Lees- en verjaardagsweek 
Wat heb ik de afgelopen periode ondernomen? Nou, ik ben in ieder geval jarig geweest! Afgelopen zondag, 10 juli mocht ik mijn 29ste verjaardag vieren. Het was super weer, dus iedereen lekker buiten geparkeerd. Het was niet super druk, maar wel gezellig. ’s Avonds met een deel van de visite gezellig Chinees gegeten. Fijne dag gehad.
Natuurlijk heb ik cadeautjes gehad! Van het team van Thrillerlezers heb ik een super leuk cadeau gehad, namelijk een geïllustreerde hardcover van Harry Potter and the Philosopher’s Stone! Helemaal leuk, ben erg fan van de Harry Potter boeken, dus deze mag niet ontbreken natuurlijk! Nogmaals heel erg bedankt, super team! 



Verder heb ik geld, bol.com-bon, bon van de Douglas en 2 kleine hortensia’s gekregen. Goed verwend dus. En natuurlijk heeel veel berichtjes via facebook, iedereen bedankt! Ook voor de kaartjes die ik ontvangen heb. 
Natuurlijk heb ik naast mijn verjaardag vieren nog meer gedaan, afgelopen week ben ik namelijk met een vriendin naar de Harry Potter Exhibition in Brussels Expo geweest. Super leuk! Allemaal rekwisieten uit de film. Mijn verslag en foto’s volgen op het blog uiteraard.
Ook ben ik vorige week nog een dagje wezen relaxen in de sauna samen met Brenda. Af en toe moet je jezelf verwennen toch? ;-) 

Verder heb ik natuurlijk ook nog wel wat gelezen. Ik heb Weg zonder genade van John Hart uitgelezen. Wat een geweldig goed boek vond ik dat zeg. Ik heb genoten. De recensie zal vast binnenkort voorbij komen!
Daarna ben ik begonnen in Virtuele tango van Melissa Skaye voor de speciale leesclub met Melissa. Zelf ben ik hiervan begeleider en deel 2 en 3 heb ik al gelezen, maar deel 1 nog niet. Nou, ik ben blij dat ik hem nu alsnog gelezen heb. Lekker boek, las heerlijk vlot! Ook hiervan zal ter zijner tijd een recensie volgen op het blog. Ik moet wel zeggen dat ik het een goed thriller debuut vond met een verrassend plot.
Toen dat boek uit was ben ik begonnen in Ik zie ik zie van Karen Sander. Daar ben ik nog in bezig, maar deze is ondertussen bijna uit. Het is het derde deel met George Stadler en Elizabeth Montario in de hoofdrol en hij is weer spannend! Deze keer wordt George beschuldigt van moord. Hoe gaat hij zich hieruit redden?! Ik ben benieuwd! Ik hoop hem vandaag nog uitgelezen te hebben.


Wat ik hierna ga lezen weet ik nog niet zeker, maar ik denk dat het Het vervloekte huis van Lydia van Houten gaat worden. Ik heb hier nu al zoveel goede, maar ook een aantal heel slechte recensies van voorbij zien komen en ben toch wel benieuwd in welk “kamp” ik mij ga scharen! Daarnaast heb ik ook nog een Young Adult klaar liggen om te recenseren, tweede deel van de Eilanden-reeks van S.J. Paul, De Geest. Het eerste deel vond ik goed, ik ben benieuwd naar het tweede deel.

Nou, dit was het wel weer! Tot een volgende leesweek!

Groetjes Amanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten