donderdag 14 juli 2016

De vakantiekoffer van Ad van de Lisdonk

Zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik het afgelopen jaar op Aruba gewoond. Ofschoon ik daar aan het werk was (en het derde deel van de Amazones heb geschreven), voelde het als vakantie. Na een jaar vakantie ben ik blij dat ik nu even thuis blijf dus, misschien hier en daar een dagje weg (tenzij het zo blijft regenen, want dan ga ik weer terug naar Aruba hahaha). Dus is er geen vakantiekoffer en de dingen die ik zal gaan lezen, gaan over hoe ik beter kan schrijven.
Tussendoor ga ik mijn best doen om de nieuwe Linda Jansma en de nieuwe Theo en Marianne Hoogstraten te lezen.
Het is al een tijd geleden dat ik een boek las waarvan ik zo ondersteboven was dat ik het iemand zou aanraden in vergelijking met andere titels.
Er komen zat boeken uit (zeker bij de Crime Compagnie) die gewoon goed zijn en waar je een heerlijke paar uur mee kunt doorbrengen.
Het spijt me dat Het Amazoneconflict net niet op tijd voor de zomervakantie klaar zal zijn.
Alvast een hele fijne vakantie gewenst!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten