vrijdag 12 augustus 2022

BAM BAM Hatseflats

 


Toen ik ooit samen met Anne Jan de Jong de facebookgroep voor thrillerlezers overnam, wat uit een piepklein groepje begon en waar iedereen elkaar kende, had ik nooit kunnen vermoeden dat we op een dag de 10.000 aan zouden tikken. 

Er was een moment dat leden van de groep begonnen te klagen dat het wel heel groot begon te worden en dus minder gezellig... we hadden de 100 leden toen gehaald. Te grappig nu.

Een groep met mensen die graag 1 bepaald genre lezen en dan een mijlpaal van 10.000. Zoveel mensen, zoveel smaken van spannende boeken: ik geniet van jullie verhalen.

Een dank je wel aan alle voorbijgangers van de afgelopen jaren voor al jullie hulp, maar vooral aan de harde kern van dit moment, die in mijn chaos wat structuur biedt: Wendy, Lilien, Jolanda, Tamara, Silvie, Karin V, Anita, Hilona, Fany, Jantsje, Annemarie en Karin K. 

Nog even een shout out naar mijn maatje door dik en dun bij Thrillerlezers in alle lange jaren: dank je wel Renee. Je bent een held die al die jaren vooral mij aankon. Tot nu toe..haha


Maar to the point: we hebben  vanaf vandaag de komende weken elke dag een winactie. Met daaronder ook vele gesigneerde boeken. Het enige wat we verwachten, is dat je bij het meedoen ons vertelt waarom je lid bent. Doe je 60 keer mee, dan hoeft dat natuurlijk niet elke keer.

Het wordt zeer op prijs gesteld als je de foto van de winacties deelt op jouw tijdlijn of in de groepen waar je lid bent eventueel.


Hop hop, ga maar snel naar de eerste winactie!


Ink

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met zo veel leden. Ik ga zeker meedoen met wedstrijden, ik kijk wel per dag naar wat voor boek er staat. Want ik gun ook een ander een boek naar zijn of haar genre. x Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn er veel. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd. Je krijgt veel goede tips, daar kan je wat mee.ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke groep, zoveel tips dat mijn man de bankrekening angstvallig in de gaten houdt ;-D Allemaal een hartelijke groet van Monica Verschoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben lid omdat ik heel veel meningen kan krijgen hier maar ook omdat de recensies altijd supereerlijk zijn. Het is altijd gezellig en soms een beetje gek. Iedereen is welkom en wordt gerespecteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was eens wat aan het neuzen op de website, elke dag probeer ik een stukje te doen. Kom ik nu bij de vraag aan waarom ik lid ben geworden op de site. Ik ben lid op FB en Insta omdat ik het enorm leuk vind om te lezen wat voor boeken er allemaal voorbij komen. Nog leuker dat er dan ook wat uitleg/tekst erbij staat. Ik heb geen honderden boeken in mijn huis. Ben geen lid van de bieb, omdat ik vanwege omstandigheden niet meer mag fietsen en autorijden, is het te ver van me vandaan. Ik lees voor nu nog steeds enkel de boeken die ik vast kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen