vrijdag 12 augustus 2022

De 1e: Baldacci GESLOTEN Winnaars bekend


 Wall Street meets The Firm


Voormalig Army Ranger Travis Devine werkt als financieel analist op Wall Street. Zes dagen per week neemt hij de trein van 6:20 om naar New York te forenzen.

Wanneer op een dag een van zijn collega’s wordt vermoord, wordt Travis aangemerkt als verdachte. Tegelijkertijd wordt hij door Homeland Security onder druk gezet om zijn baas, multimiljonair Bradley Cowl, te bespioneren. Weigeren is geen optie, want de geheime dienst dreigt de duistere reden naar buiten te brengen waarom Travis het leger heeft moeten verlaten. Langzaam maar zeker komt Travis erachter dat de financiรซle wereld waarin hij verstrikt is geraakt, net zo dodelijk is als de oorlogen waarin hij als Ranger vocht. En veel verraderlijker…

Je mag naar Thrillerlezersblog@gmail.com je mail sturen met in de betreft regel De 6:20. Leuk als je de foto van de actie deelt op jouw tijdlijn.

Standaard Uitgeverij stelt drie exemplaren beschikbaar van De 6:20 man. Dank je wel.

18 opmerkingen:

  1. Lijkt me een spannend boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee ! Ge kunt nooit een boek te veel hebben ๐Ÿ˜…๐Ÿ€

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee. Mijn man leest graag de boeken van Baldacci. Deze is voor hem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe graag mee.Love David.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee, nooit boeken teveel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil deze ook graag gaan lezen 6-20

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben een enorme fan van Baldacci. De 6.20 trekt me neorm. Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk doe ik mee, wie niet waagt wie niet wint ๐Ÿ€๐Ÿ€

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loot graag mee, lijkt mij een heel spannend boek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik loot graag mee ๐Ÿ™‚

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik loot graag mee,lijkt me een heerlijk,spannend boek ๐Ÿ˜๐Ÿคž๐Ÿ™

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laatste aanvulling van de baldacci serie dus doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen