vrijdag 8 november 2019

Michael Berg op de thee

Op de thee bestaat uit 5 vragen van de Pickwick labels en die bijna iedereen wel voorleest als er een zakje in de thee hangt. Wij stellen vandaag vijf vragen aan Michael Berg.
Michael bracht onlangs zijn nieuwe boek Ik zie je uit. IThrillerlezers las het boek al en de recensie volgt binnenkort, maar ik kan wel al vast zeggen dat het een aanrader is.




*Wat is jouw favoriete herinnering?

Een avond op Paros, de volle maan, de glinsterende zee

*Welk liedje herinnert jou aan je kindertijd?

Down Town van Petula Clark. Het was het eerste liedje dat ik hoorde waar ik echt vrolijk van werd en zin had om mee te zingen.

*Wat is jouw meest favoriete dag van het jaar?

2 januari. De feestdagen achter de rug nu weer door.

*Welk gerecht dat bijna niemand lust, vind jij lekker?

Zwezerik

*Waar geef je te veel geld aan uit?

Ik heb lang van weinig geld moeten leven en ben sindsdien geen big spender. Vroeger, toen ik nog jong en onbezonnen was, gaf ik het geld met bakken uit aan muziekinstrumenten, met name synthesizers, drumcomputers en andere apparaten.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten