donderdag 19 januari 2017

Amanda's leesweek

Zal ik eerst met het beste nieuws komen wat ik de afgelopen periode heb gehoord? Ik heb mijn scriptie behaald!! Helemaal blij nu! A.s. vrijdag moet ik hem nog verdedigen en als die allemaal goed gaat heb ik mijn diploma in de pocket. Bedankt voor jullie medeleven en al het geduim! Ik hoop maar dat niemand geblesseerd is geraakt van al dat duimen?! ;-)

Door alle spanningen heb ik niet zo heel veel gelezen afgelopen week, ik was begonnen in De hitte van de hel van Gard Sveen, deze heb ik ondertussen uit. Goed en spannend boek. Tweede deel in een serie, maar ik had niet het idee dat ik heel veel gemist heb. Wat ik wel weet is dat ik er een nieuwe serie bij heb (weeral) die ik verder ga volgen. Misschien komt deel één ook nog wel een keer aan de beurt! (Als ik daar ooit weer eens een keer tijd voor heb.. luxe probleem!) Mijn recensie van het boek zal binnenkort op het blog verschijnen.

Hierna begonnen in Levend bewijs van Annet de Jong voor de rubriek Hoe is het nu met? Het gaat over Julius die zeker weet dat zijn ouders niet zijn echte ouders zijn. Wanneer hij op onderzoek uitgaat met zijn nicht Aaf raken ze steeds verder verstrikt in een web van leugens en oplichting. Boek leest lekker vlot, vrij eenvoudige schrijfstijl. Zodra deze uit is zal hiervan ook mijn recensie verschijnen met een aantal leuke vragen voor Annet.
Wat ik hierna ga lezen weet ik nog niet, ik moet nog even kiezen uit mijn grote stapel. ;-) Wat ik wel weet is dat ik heel veel zin heb in a.s. zaterdag, wanneer we met het team gezellig gaan eten! Bijna iedereen is aanwezig en kunnen we weer even heerlijk bijkletsen!
Verder heb ik niet zoveel te melden op het moment, alleen dat ik een beetje opzie tegen het verdedigen van mijn scriptie.. Hebben jullie nog tips?


Groetjes Amanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten