zondag 25 december 2016

Heidi leest

Heidi’s leesweek

Inmiddels zijn we in de laatste week voor kerst aangekomen. Een week waar ik niet zo’n grote fan van ben. Ik ben dan ook vooral bezig met dingen, waar ik eigenlijk niet bezig mee wil zijn.
Zondagmiddag kwam ik tot de conclusie dat er ook nog kerstbakjes op de school moesten worden gemaakt. Oh, ja… dat is elk jaar zo… maar op een of andere manier denk ik er elk jaar bijna te laat aan en op het laatste moment moesten we nog even groen ergens vandaan toveren, nog voordat we op visite gingen.
Daarna twee tassen klaarmaken en eerst even na kijken wie wat op welke dag ook al weer mee moest, dit is een nadeel dat je kinderen op twee verschillende basisscholen zitten.
Maar dit kon dus in ieder geval van de te lange lijst met dingen die moeten afgevinkt worden.
Vervolgens moest ik nog bedenken wat we dit jaar voor het kerstbuffet bij m’n dochter op school klaar gingen maken. Nu zag ik wat leuks maar daar had ik weer uitstekers voor nodig in de vorm van een ster en een vallende ster. Na een lange zoektocht op internet waar ze wel vaak de ene uitsteker hadden maar de ander weer niet, kwam ik uiteindelijk een webshop tegen waar ze beide hadden. Heel snel bestellen die handel.  En gelukkig kwam het pakketje al snel door m’n brievenbus, dus ook dit is klaar.
Verder staan er nog een chinees buffet voor m’n zoon, een kerstinloop, een verjaardag van mijn vader in Duitsland en een zangochtend waarbij m’n dochter voor oude mensen in het bejaardenhuis gaat zingen op het programma. Dit laatste vind ik een leuke gebeurtenis, je ziet gewoon dat die oude mensen daar enorm van genieten.
Ook las ik nog wat, al is het niet veel.
Melkbloed van Clara Weiss heb ik inmiddels dichtgeklapt. Een spannende winter thriller, maar van mij had het iets minder uitgebreid gemogen allemaal.




Nu ben ik net begonnen in de Negendoder van Ule Hansen, die me tot nu toe erg goed bevalt.
Nog even deze week doorworstelen en dan kan ik weer fijn verder lezen.
Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen!
Groetjes Heidi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten