zondag 28 augustus 2016

Wat leest Linda Jansma tijdens haar vakantie?

Welke boeken ga ik in de vakantie lezen?

Dat zijn er nogal wat. Ik lees vrij snel en als ik echt de tijd heb, lees ik zo drie boeken in een week. En ik heb vier weken vakantie, dus reken maar uit :-)
Om te beginnen pak ik een paar lekker dikke boeken. Het manuscript van mijn negende thriller is af en ingeleverd, dus ik kan nu fijn doorlezen. 




Op stapel liggen:
Runa [Vera Buck],
Stad in brand [Garth Risk Hallberg],
VIP-room [Jens Lapidus],
Het slechte pad [Robert Galbraith],
Licht in de duisternis [Louise Penny] en
Het boek des onheils [Kai Erik].
Als ik daarna nog tijd over heb, lees ik graag nog wat delen over inspecteur Adamsberg van Fred Vargas. Heerlijke boeken met veel humor.

Aanraders voor anderen… moeilijk. Smaken verschillen nu eenmaal, maar een aantal boeken vond ik zelf erg goed en daarvan zou ik dus zeggen: probeer ze eens.
Zes dagen [Ryan Gattis],
De verbeelding [Harlan Coben],
De stille doden [Claire McGowan] en
De hemel volgens Boe [Neill Smith].

Fijne vakantie allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten