donderdag 11 augustus 2016

De vakantiekoffer van Tjeerd Langstraat

Waar ga je heen op vakantie?

Voor een reportage ga ik eerst een paar dagen naar Budapest om vervolgens met de auto een paar weken door Europa te trekken. Mountainbiken, hiken, de bergen in rond Chamonix, de beste tapas ter wereld eten in Noord-Spanje, San Sebastian en dan via de Atlantische kust weer terug naar huis. 
Welverdiend al zeg ik het zelf, want 1 augustus is mijn definitieve deadline voor het manuscript van mijn tweede boek. Exact een jaar vertraging... 
Welke boeken ga je lezen op vakantie?

Ik verslind de historische romans van Simone van der Vlugt; mooi geschreven, gebaseerd op waargebeurde verhalen en belangrijke historische figuren uit de Nederlandse geschiedenis. Dus lucky me, ook Simone gaat mee op vakantie!



Welke boeken raad je vakantiegangers aan?

Hoewel het geen thrillers zijn, ben ik  nog steeds idolaat van Boudewijn Buch. Zijn romans raad ik iedereen dan ook met klem aan! 

Fijne vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten