zondag 7 augustus 2016

De vakantiekoffer van Belinda Aebi

Waar ga je heen op vakantie?

Ik ben net terug van een week Italie. Onze zoon werkt er gedurende 4 maanden als tennis-coach.
We hebben de regio rond San Remo bezocht. ItaliĆ« is sowieso voor mij het mooiste land. 

Welke boeken neem je mee op vakantie?
Ik heb drie boeken meegenomen. ‘De moord op Harriet Krohn’ van Karin Fossum, ‘Scorpio’ van Hilde Vandermeeren en ‘Kruis en Munt’ van Manteau collega Koen Strobbe


Welke boeken zou je aanraden aan mensen die op vakantie gaan?
Alle boeken van Karin Fossum zijn steengoed. Ze is al lang mijn favoriete auteur.
Maar ‘Scorpio’ van Hilde Vandermeeren heeft mij heel erg verrast. Ik vind dat ze met dit boek een niveau hoger op de ladder is geklommen. Er is voor mij een andere Hilde opgestaan. Haar vorige boeken vond ik eerder young-adult, maar ‘Scorpio’ heeft me van mijn sokken geblazen! 
Aanrader!

groetjes!
Belinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten