zondag 21 augustus 2016

De vakantiekoffer van Anne-Laure de Neer

Waar ga je heen op vakantie?

We hebben zoals ieder jaar een huisje in de dordogne gehuurd. Natuur, rust en boeken :)

Wat ga je lezen op vakantie?
Ik koop veel boeken maar vaak ben ik zelf zo verdiept in mijn eigen manuscript dat ik er niet toe kom op te lezen. Dit jaar gaat Hotel New Hampshire van Irving mee, een van de boeken van Arlidge gaat mee, kwestie van de hype te volgen. Vermoedelijk koop ik ter plaatse ook wat boeken van Franse auteurs zoals Constantine of Claudel, beide fantastisch.




Welk boek raad je aan om mee te nemen voor vakantiegangers?
Mijn aanrader is een boek dat al wat ´ouder' is: de honderdjarige man die uit het raam klom... Fantastisch personage en geweldig verhaal :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten