zaterdag 30 juli 2016

Max van Olden is blij met zijn nominatie!

Gefeliciteerd met je nominatie weer Max!

Hoe ontdekte je dat je met Lieve Edelachtbare genomineerd was voor de Debuutprijs?
Ik werd door een vriend gefeliciteerd op Facebook en toen ik de link opende zag ik het. Geweldig nieuws natuurlijk. 

Aan het winnen van een tweede prijs - na de Schaduwprijs van nog geen twee maanden geleden - wil ik nog niet denken. Voorlopig zie ik de nominatie vooral als aanmoediging voor het schrijven en natuurlijk als entreekaartje voor een leuke avond in Zoetermeer. 


Hoe ga je het vieren?

Ik drink er vanmiddag zeker een biertje op! 


In Lieve Edelachtbare staat hoofdpersoon Luna aan het begin van een veelbelovende carrière. Haar dagen worden gevuld met strafdossiers en het schrijven van pleitnota’s. Als Luna na een ruzie met haar vriend de nacht met een ander doorbrengt, realiseert ze zich niet dat ze daarmee alles op het spel zet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten