zondag 17 juli 2016

De vakantiekoffer van Marlen Beek Visser

Soms komen stukjes op het laatste moment binnen. Zoals Marlen Beek Visser die rechtstreeks vanaf Schiphol haar vakantiekoffer stuurde.

Waar ga je dit jaar heen op vakantie?
Wij staan op het punt om te vertrekken naar de Dominicaanse republiek.

Wat neem ik mee om te lezen? Het geprinte manuscript van mijn tweede thriller Meesterdeal, dat ik in zijn geheel ga lezen na een eerste redigeerronde. Het helpt om er vanuit de helicopterview naar te kijken. Drie proeflezers doen komende week hetzelfde.


Verder duik ik eindelijk de Noordzee(moorden) in en neem ik Galgenveld mee van collega-Moordwijf Isa Maron. Je ziet, ik heb nogal wat leesachterstand door alle drukte van werk, schrijven, schrijfweken in Italiƫ, etc.
Verder gaat Muidhond mee. Een boek, dat ik kreeg van de bedrijfsleider van boekhandel Dekker en van der Vegt in Nijmegen, toen ik daar signeerde. Eigenlijk heb ik het zelf uitgezocht, ik was er al een tijdje nieuwsgierig naar.
Tenslotte de Bakkersdochter. Die ligt ook al een tijd geduldig te wachten. Omdat ik zelf vroeger dochter van de bakker was, is dat een mustread.


Het lijkt me genoeg voor een week, want er moet ook gezwommen en salsa gedanst worden natuurlijk.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten