zondag 31 juli 2016

De vakantiekoffer van Elvin Post

Waar ga je heen op vakantie?

Ik wil deze zomer mijn nieuwe boek afmaken, de kans is dus groot dat ik niet op vakantie ga. Als ik wel ga, is het een weekje Zuid-Frankrijk.


Wat neem je mee als je op vakantie gaat?


Mocht ik weggaan, dan stop ik zeker de nieuwe van Joël Dicker in mijn koffer. Mijn zus raadde me ‘De waarheid over de zaak Harry Quebert’ aan. Een erg goed boek. Het is uitgegeven als roman, maar er zou ook thriller op het omslag kunnen staan. Dickers nieuwe heet ‘Het boek van de Baltimores’. Daarnaast staan ‘Zeven soorten honger’ van Renate Dorrestein en de nieuwe van Stephen King op mijn lijstje. 
Welk boek raadt je vakantiegangers aan?

Ik kan ‘De waarheid over de zaak Harry Quebert’ van harte aanbevelen. Spannend, sfeervol en goed geschreven. Een andere aanrader die ik recentelijk las: ‘Pellegrina: een Italiaanse wielerbedevaart’ van Lidewey van Noord en Robert Jan van Noort. Prachtige korte verhalen over Italië en wielrennen.

Groet, fijne zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten