zaterdag 2 juli 2016

De vakantiekoffer van Brenda, teamlid Thrillerlezers

Vakantiekoffer van Brenda

Vakantie, vakantie, vakantie. Wat klinken deze woorden toch lekker en wat kijk ik er al een tijd naar uit.
Ik ben getrouwd met een echte natuurliefhebber en die het liefst elk jaar in Scandinavische landen of het oosten van Europa zijn vakantie wil vieren. En ik ben absoluut zijn tegenpool. Vakantie staat bij mij voor relaxen, bijtanken en bruin thuiskomen. Wij hebben hier thuis een deal gesloten. Het ene jaar doen we een actieve vakantie en het andere jaar een zonvakantie. En ja ja, dit jaar is het mijn jaar. We gaan naar Tenerife!! Iedereen weer blij, want met een dochter van 15 en een zoon van 11 is een actieve vakantie niet echt iets wat bij hun bovenaan het lijstje staat.

En dan nu mijn leeslijstje. Welke boeken zal ik meenemen op vakantie?
Daar begint mijn dilemma al, want ik wil nog zoveel lezen en ik heb zoveel op het lijstje staan. Uit ervaring weet ik dat ik niet veel lees op vakantie. Als ik aan het zwembad lig word ik geregeld afgeleid met wat er om mee heen gebeurt en dan gaat het lezen echt niet snel. Lastig hoor, maar ik zie wel alles.

Éen van de volgende boeken gaat zeker mee:
Vermoord uit wraak – J.D. Robb.
Mea Culpa – Clare Mackintosh
Alecto – Xenia Kasper.

Daarnaast neem ik mijn e-reader mee zodat ik totaal niet zonder leesvoer komt te zitten. Daarop staat onder andere James Patterson op met de “Women’s Murder Club” serie. Vanaf deel 5 moet ik ze nog lezen.

Bij deze wil ik ook iedereen een fijne vakantie toewensen. Of je nu thuisblijft of weggaat. Met een goed boek kun je je overal wanen.

En nu een afsluiting in vakantiestemming?

Pasa buenas vacaciones!
Adios,
Brenda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten