donderdag 23 juni 2016

Linda Jansma's Judaskus ligt al in stapels klaar....


Op de pagina van de Crime Compagnie verscheen gisteren de foto die je bij dit bericht ziet: een enorme stapel boeken Judaskus. Wat zeg ik? Stapels Judaskussen. Oftewel de nieuwe Jansma gaat er aan komen!



Ik stelde Linda Jansma een paar vraagjes:




Wat dacht je toen je de foto van Judaskus bij de drukkerij zag?

Ik dacht wow. Mijn uitgeefster Ilse Karman had me wel al verteld dat er al heel erg veel exemplaren
in bestelling stonden en dat de oplage aanzienlijk zou zijn. Maar als je dan zo'n foto ziet… wow. 



Wanneer krijg jezelf het eerste exemplaar en hoe? 
 Dat weet ik nog niet. Meestal krijg ik er gewoon eentje toegestuurd via de post. Dat vind ik ook
helemaal niet erg; ik heb dan lekker de tijd om het boek in mijn eentje helemaal te bekijken, te
bevoelen en te besnuffelen. 



Hoe ver staat het met het scenario schrijven van Verbroken? 
 Geen idee. Een paar maanden terug was de eerste versie klaar. Ongetwijfeld zijn ze druk bezig
met het schaven eraan. Het is nu eenmaal een heel erg tijdrovend proces. 



Altijd spannend een nieuw boek hoe men gaat reageren ? 
Nogal ja. Elke keer opnieuw vind ik het eng. Inmiddels weet ik wel dat elk boek van mij nogal
diverse fans heeft. Wat de een goed vindt, vindt een ander weer minder. Dus ook dit keer zullen
er wel verschillende reacties komen. En dat is ook goed. Zo hou ik het afwisselend. Ik moet er niet
aan denken dat de lezers na een aantal boeken gaan zeggen dat al mijn boeken zo op elkaar lijken
en dat ze dan stoppen met ze te lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten