woensdag 4 mei 2016

Inks beslommeringen rond het lezen

Hard denkend kom ik niet tot een week waar veel over te vertellen valt. Ik had geen boekenuitje, want enkele teamleden gingen naar Paulien Cornelisse, maar na een paar dagen wachtend op een uitnodiging legde ik mij er maar bij neer, niet te gaan. Sneu he.
Gelukkig mag ik de komende dagen wel weer een beetje op pad. Carina van Leeuwen presenteert haar nieuwe boek in Den Haag en bijna de hele gang gaat Paagman onveilig maken.
In de tussentijd is wel mijn kater Krelis ontmand. Niets gaat hier altijd gewoon, dus was er een balletje spoorloos en moest de hele kat opengesneden. Hij is een paar dagen goed beroerd geweest en loopt nog steeds schor schreeuwend rond.

Wat meer thuis zijn zorgt er wel voor dat je meer leest. Ik kreeg een proefdruk van de nieuwe van Chantal van Mierlo Het isolement. Geheel warrig dacht ik dat het deze week al juni was en het boek uit zou komen. Ik had hem dus snel uit en de recensie al geschreven. Maar die mag een paar weken in de kast.Die week viel ook de nieuwe van Rene Appel in de bus en daar begon ik gelijk aan. Het is weer een Appel als vanouds. Psychologische roman met doodgewone mensen die de fout in gaan.



Nu liggen twee boeken heel hard naar mij te roepen en waar ik heel erg zin in heb. En natuurlijk wacht ik op de nieuwe Carina van Leeuwen, deel drie en ik vraag me af hoe het verder gaat met hoofdpersoon Renee. Heerlijke boeken. Die gaat zodra hij binnen is trouwens voor.

Ik ga nu terwijl ik dit schrijvende ben maar eens de asperges laten zwemmen. Daarbij krieltjes in de schil, beenham, eitje en saus mmmmmm. Het leven is rot. Zeker met dit lekkere weer. Ik zat vandaag ook weer lekker in mijn tuintje in de zon te lezen en zevenblad te trekken. Kennen jullie dat? Iets wat je gratis in tientallen elke keer weer krijgt. Helaas...

Geniet van je boek(en)
Tot volgende week!
Houdoe



Geen opmerkingen:

Een reactie posten