dinsdag 19 april 2016

Wat leest Bridget Maasland?

Terwijl ik sta te wachten tot Bridget Maasland uitgepraat is met de mevrouw van een of ander roddelblad, zeg ik ook graag te willen praten over Mees, haar zoontje, kijkt ze me bijna zuchtend aan. Als ik vertel graag over boeken te willen praten, is ze zichtbaar opgelucht.
Ze is net terug uit LA en heeft in het vliegtuig lekker kunnen lezen. Ze las het boek van Griet op de Beeck Kom hier dat ik u kus. Maar vond het wat moeilijk lezen, ook wat kinderlijk. Is zij niet Vlaams? Op mijn bevestigend antwoord, zoekt ze daar de verklaring in.
Momenteel is ze bezig met Lieveling van Kim van Kooten. Mooi boek vindt ze het.
Ze vertelt nu weer wat meer te lezen, omdat haar zoontje nu zeven is en het makkelijker lukt.
In Alecto heeft ze wel al een stuk gelezen. Het vorige boek Nemesis las ze vaak als ze van Shownieuws afkwam, laat dus en dan die enge stukken over gescalpeerde gezichten was niet rustgevend voor het slapen gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten