donderdag 17 december 2015

2015 in boeken: Linda Udo

Was 2015 op boekengebied een bijzonder jaar voor jou?
2015 was een goed jaar op boekengebied voor mij. Een aantal leuke artikelen in kranten en bladen, radio interviews, alsmede een veelbelovende Vlaamse regisseur die mijn boek gaat pitchen in Amerika.
Las je veel in 2015?
Ik heb in 2015 veel boeken gelezen, en dan met name literaire thrillers en romans. Ik denk toch wel wekelijks 1 boek.

Welke boeken bevielen je?
Ik vind de boeken van Sterre Carron echt top. Ze is een veelbelovende schrijfster. Ik beveel haar boeken dan ook graag aan. En om eerlijk te zijn leer ik ontzettend veel van haar schrijfstijl.



Welk boek viel je dit jaar tegen?
Het meisje in de trein. Ik had er veel meer van verwacht, vond het weinig spannend en kon niet goed in het verhaal komen.

Wat kunnen wij van jou in 2016 verwachten?
Begin 2016 verwacht ik dat mijn 2e literaire thriller is afgerond en dat er meer duidelijkheid is over de verfilming van mijn boek ‘Koninklijk Complot’.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten