donderdag 5 november 2015

Wat leest Lydia?

Hallo,
Daar ben ik weer met mijn verslag!
En ik moet zeggen: ik heb aardig wat gelezen de afgelopen dagen. Zoals jullie weten was ik de vorige keer bezig met Het meisje op de weg van Michael Berg.Tja, wat zal ik zeggen? Nou in één woord: geweldig. Zo mooi geschreven. Je ziet alles gebeuren.  Dit boek is ook zeker een aanrader. 
De volgende ligt klaar: Paradijsvogels van Nathalie Pagie. O wat ben ik benieuwd; ik legde alles klaar, notitieboekje en natuurlijk vers gezette koffie. Nathalie Pagie heeft me verrast met Paradijsvogels. Nathalie neemt je mee naar Aruba waar het verhaal zich afspeelt. Journaliste Tara Linders vertrekt naar Aruba voor een commerciële reportage. In eerste instantie ziet ze het niet zitten, maar toch pakt ze deze kans met beide handen aan. Ze kan gelijk een bezoek brengen aan haar beste vriendin die sinds een paar jaar op Aruba woont. Wanneer Tara een Vlaams meisje ontmoet dat in nood verkeert, stuit ze op een compleet ander verhaal.
Aruba : one happy island, maar nu even niet........
Nathalie is gegroeid met schrijven en echt een auteur om in de gaten te houden .
Mijn volgende boek dat ik heb uitgelezen is Voor je sterft van Samantha Hayes. Het is het tweede deel in de serie met rechercheur Loraine Fisher. Ik had eerste deel laatst gelezen Tot je van mij bent . En ik moet zeggen ik vind Lorraine een heerlijk personage.
Rechercheur Lorraine Fisher hoopte met haar zus een relaxte zomer door te brengen in het dorpje Radcote, maar al snel raakt ze verstikt in het politieonderzoek. Wanneer haar neefje verdwijnt moet ze snel ingrijpen. Heerlijk boek, leest lekker vlot en ik kon het ook moeilijk weg kon leggen. 


Hup, hij gaat lekker met lezen, mijn volgende boek. Jaaaaaaaa, ik mag samen met Moon alvast het nieuwe boek lezen van Yara March Geknipt voor haar. Het boek verschijnt pas 20 November en wat zijn we toch bofkonten. Ik heb Tango met een knal van Yara March gelezen en die belande vorige jaar in mijn top 5 van 2014. 
O heerlijk, wat begint het toch weer goed .Ik kan jullie nu al verklappen dat ik geniet van dit boek. Ik zou zeggen hou het blog in de gaten want er komt een duorecensie van Moon en mij op het blog. 
De volgende die ik ga lezen, dat kan ik wel vast vertellen, dat is Souvenir van Marcella Kleine. Echt heerlijk als je zit te lezen en je bent zo in het boek dat je schrikt als je een plofffff hoort in de gang. En dat kan maar één ding betekenen: Marcella Kleine is gearriveerd. Volgende keer zal ik daar meer over vertellen.  
Ik ga nu gauw verder lezen in Geknipt voor haar.

Tot de volgende week! 

Groetjes Lydia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten