maandag 11 mei 2015

Carla de Jong tekent bij Meulenhof de Boekerij

Carla de Jong, schrijfster van een stuk of vijf boeken waarvan de laatsten uitkwamen bij AW Bruna, tekende onlangs een contract bij Meulenhoff De Boekerij. 
Carla gaat twee boeken uitbrengen. Ik word daar altijd nieuwsgierig van. AW Bruna staat bekend als een best goede uitgeverij waar men veel aandacht voor zijn schrijvers heeft. 
De Boekerij heeft weinig Nederlandse thrillerschrijvers als ik zo eens op mijn vingers de schrijvers na tel.
Ik ben in ieder geval benieuwd waarmee Carla gaat komen. Het wordt wel weer tijd voor een nieuw boek na 'De Ingreep'.
Echter, nu heeft Carla sinds 8 mei een nieuw huisgenootje en ik ben bang dat die voor heel veel afleiding zorgt. Ik ben bang dat het dus nog even zal gaan duren voordat er een nieuw boek van de persen rolt.. 

1 opmerking:

  1. Op haar Twitteraccount geeft Carla aan dat het oktober wordt. De titel: Nooit meer regen.

    BeantwoordenVerwijderen