zaterdag 7 februari 2015

Juuls Reading Challenge #2

The Reading Challenge: Het tweede boek

A book published this year

Leeuwentemmer van Camilla Läckberg
Verschenen januari 2015

Al is het jaar nog jong, toch kan en wil ik deze al afvinken van mijn lijstje.

Leeuwentemmer gaat over:
In verschillende delen van Zweden worden in totaal vijf meisjes vermist. Op een dag wordt één van de meisjes aangereden in Fjallbäcka. Ze overleeft haar verwondingen, van aanrijding of ontvoering, niet. Het team van Patrik Hedström staat voor een raadsel.
Ondertussen is zijn vrouw Erica Falck bezig met research voor een boek over een moord die jaren geleden in Fjällbacka is gebeurd.

Ik heb hier ook een recensie over geschreven, die vind je hier.

Ik heb bijna alle boeken van Camilla Läckberg gelezen. Ze behoort echt tot mijn favoriete schrijfsters.
Dus ook zonder deze Challenge zou ik het boek zeker gelezen hebben.


Ik had voor dit boek meerdere categorieën kunnen kiezen. Eigenlijk was het om het even welke ik nu zou nemen. De andere categorieën zijn ook geen lastige om een boek in te vinden. Dus heb ik nu de bovenste die van toepassing was gekozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten