maandag 22 december 2014

De favoriete boeken van 2014 van Sterre Carron

Sterre Carron de vrouw die opeens de laatste weken begint rond te zingen op Nederlandse boekenpagina's. Thrillerlezers ging op onderzoek en Alex nam een interiew af. Natuurlijk vroeg hij haar ook naar haar favoriete boeken van dit afgelopen jaar.

In willekeurige volgorde noemt Sterre de volgende boeken:


1.Anders van Terpstra
 2. De onderkant van de sneeuw van Ilse Ruijters
3. Vergeef me van Anja Feliers
4.  De toeschouwers van Hilde Vandermeeren
5. en 6. En de twee boeken van Nathalie Pagie omdat ze me uit mijn dipje geholpen hebben nadat ik Matsya had geschreven. Ik miste de slechterik uit mijn boek, zo erg dat ik er enkele dagen depri van was. Zie je nu wel dat ik ze niet alle vijf op een rij heb ;-)







1 opmerking:

  1. Wauw Sterre, wat een eer dat je mijn boeken noemt in je top 6. Bedankt!
    Helaas is het niet gelukt elkaar te ontmoeten op de Boekenbeurs Antwerpen, maar dat komt volgend jaar vast goed! Hartelijke groeten, Nathalie Pagie

    BeantwoordenVerwijderen