dinsdag 25 maart 2014

De boekenkast van .....Mirjam Mous

Mirjam Mous is bekend van de YA boeken als Boy 7, Password en Test.

Welke boeken heb je staan in je boekenkast? Alleen thrillers?
 Juist heel weinig thrillers. Ik schrijf ze liever dan dat ik ze lees. Ik houd meer van romans van bijvoorbeeld Thomas Rosenboom, Esther Gerritsen, Erik Vlaminck.





Wat is je favoriete boek wat er tussen staat?
Ik noem er twee, want ik kan echt niet kiezen: Vernon God Little van D.B.C Pierre en Agaat van Marlene van Niekerk. 



Wat is je favoriete jeugdboek?

De vijf detectives van Enid Blyton. Het voelde alsof zij mijn vrienden waren, zo echt leken ze.

Hoeveel boeken lees je gemiddeld per jaar?
40, schat ik.














1 opmerking:

  1. Mooie boekenkast. Heb nog geen boek van je gelezen maar ga ik absoluut doen

    BeantwoordenVerwijderen