zaterdag 25 juli 2015

Ik ga op vakantie en neem mee Nathalie Pagie

Nathalie Pagie komt in oktober met haar derde boek Paradijsvogels. In de tussentijd leest ze zelf en wat doet zij in haar koffer?

Ik ga op vakantie en neem mee...
Iene, miene, mutte van M. J. Arlidge moet mijn koffer in! Door alle blogs en recensies over dit boek, ben ik inmiddels zo nieuwsgierig geworden, dat ik niet kan wachten er aan te beginnen. Op het strand in Zeeland duik ik dus allereerst in dit spannende boek.

Ik ben momenteel bezig met Stoner van John Williams, maar eerlijk gezegd word ik daar niet echt vrolijk van. Misschien geef ik 'm in het najaar nog een kans, maar ik kan hier nu de rust niet voor vinden. Die gaat dus niet mee op vakantie.

Al tijden ben ik van plan het aloude Veertig van Kees van Kooten te lezen op mijn 40-ste. Hij ligt klaar op mijn nachtkastje, maar verhuist binnenkort naar mijn vakantiekoffer. Mijn verwachtingen zijn hoog, want ik vind Kees van Kooten een woordkunstenaar, grappig bovendien.


Aanraders? Dat zijn en blijven: Bonita Avenue van Peter Buwalda, De verborgen geschiedenis van Donna Tartt, Ik ben Pelgrim van Terry Hayes, door alle drie werd ik omver geblazen. Pas geleden heb ik Stalker van Lars Kepler ook met veel plezier gelezen.


Ik wens alle Thrillerlezers! een geweldige vakantie met veel leesplezier!

Tot ziens in de boekhandel

Nathalie Pagie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten