zondag 9 januari 2022

Teamlid Baukje stelt zich voor

 


Voornaam: Baukje


Leeftijd: Dat vraag je niet aan een dame.

Woonplaats: Ergens tussen Amsterdam en Maastricht

Wat je over jezelf wilt vertellen: Ik hou van lezen maar niet van alle boeken. Ik ben liever eerlijk dan lief. Een recensie is een mening over het boek maar zegt niets over mijn mening over de persoonlijkheid van de auteur. Mensen die dat anders zien en daar verbolgen om zijn, hebben te lange tenen.

Je eerste boek ooit: Iets over een hond, voorgelezen door mijn ouders. Het was zielig en dapper. Ik moest dus huilen.

Je beste boek ooit: Dat vind ik lastig. Vergeet dat vaak weer. Maar ‘Wat jij niet ziet’ van Sarah Pinborough vond ik erg goed. Het plot was echt een plot. Zonder dat het uit de lucht kwam vallen, wat het echt een verrassing.

Favoriete auteurs: Heleen Fields vind ik op dit moment goed. Karin Slaughter, M.J. Arlidge.

Waarom lees je graag en hoeveel lees je gemiddeld per jaar of week: Lezen is ontspanning, een fijne manier om in slaap te vallen en om je hoofd leeg te maken. Hoeveel ik lees, wisselt sterk. Dat ligt aan mijn tijd en aan mijn boek. Een goed boek is zo uit. Een matig boek kan langer duren.

Lees je alleen thrillers? Voornamelijk. Maar ook psychologische romans lees ik graag.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten