dinsdag 25 februari 2020

Buiten haar boekje met Anya Niewierra

Anya Niewierra kwam dit jaar uit met haar derde boek Het bloemenmeisje. Het boek krijgt lovende recensies, zoals ook op ons eigen Thrillerlezersblog.

Vandaag vertelt zij, kort maar krachtig, over wat zij zelf leest of juist niet.

*Welk boek heb je niet uitgelezen?

-          Teveel om op te noemen. Als ik na de eerste 30 pagina’s niet gevangen ben, leg ik het boek weg. Komt regelmatig voor. Ik geef die boeken vervolgens door.



*Welk boek geef je graag cadeau?
-          Sapiens


*Welk boek had je graag zelf geschreven willen hebben?

-          Sapiens, omdat ik dan oneindig veel had geleerd over ‘de mens’.


*Welk boek lees je graag voor aan je kinderen vroeger of nu?

-          De Negerhut van Oom Tom



*Welk boek las je vroeger stuk?

-          Gone with the Wind van Margaret Mitchell







Wat is jouw guilty pleasure op leesgebied?

-          Heb ik niet.

Welk boek las je i.v.m. een hype en vond je tegenvallen?

-          Maestra van L.S. Hilton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten