zaterdag 18 augustus 2018

Een mooi boekenpakket te winnen!

Bij Thrillerlezers komen veel boeken door de brievenbus vallen. Niet alle boeken vinden een plekje in de boekenkasten. Niet omdat ze perse minder goed zijn, maar gewoon omdat de kasten uitpuilen. En kijk eens naar jezelf: hoe vaak lees jij een boek voor de tweede keer? Zelden tot nooit toch?
Dus haalden wij weer wat boeken te voorschijn en verloten een pakket met 12 boeken.  Let wel voor alle duidleijkheid: de boeken zijn 1 keer gelezen. De meesten dan, sommigen helemaal niet. Met daarin o.a.:

Ik ken je nog van Alice Fokkelman

Manon heeft nooit iemand verteld over de jongen
 die haar jeugd gruwelijk verpestte. Maar nu lijkt het verleden haar in te halen... Vanaf de dag dat haar beste vriendin verhuist en de nieuwe buren hun intrek nemen, verandert het leven van Manon onomkeerbaar. Terwijl haar man aanpapt met de nieuwe buurvrouw, zinkt Manon dieper en dieper weg. Schuilt in buurman Wessel nog steeds de manipulator van vroeger of wordt ze geterroriseerd door waanbeelden in haar hoofd? 
Ik ken je nog is een verslavende thriller vol psychologische spanning waarbij de woede, paniek en machteloosheid van de pagina's afspatten. De lezer blijft zich afvragen wie het echte slachtoffer is. 


King Coke van Dannis Kramers

'King Coke' is een keiharde, supersnelle, filmische misdaadroman, vol cynische humor, waanzinnige drugsbaronnen en warlords

Het is de zomer van 1988. Na hun eindexamen ligt de wereld van Mick en zijn vrienden aan hun voeten. Maar na een fatale lsd-trip, waarbij een vriendin verongelukt, lukt het Mick niet meer een normaal leven te leiden. Hij stort zich in de Brabantse wietteelt. Maar Mick belandt al gauw in de veel hardere Amsterdamse onderwereld en werkt zich in razend tempo omhoog tot de top van de narco's in de Gouden Driehoek, Afghanistan en Colombia. Een duizelingwekkende trip begint, waar niet zomaar aan te ontsnappen is... Eén laatste grote deal moet Micks vrijheid betekenen. Kan hij het onmogelijke voor elkaar krijgen en een nieuw leven zonder drugs en geweld beginnen?


De vrouw in het raam van A.J. Finn

Anna Fox woont alleen, ze verlaat haar huis in New York bijna nooit. Ze drinkt de hele dag door, kijkt oude films en bespioneert haar buren. In het huis tegenover Anna woont sinds kort een gezin: vader, moeder en tienerzoon. Alles lijkt bij hen perfect, maar op een nacht ziet Anna uit haar raam iets wat ze beter niet had kunnen zien. De twijfel slaat meteen toe: heeft ze het wel goed gezien? Wat is waarheid? Wat is verzonnen? Dreigt er gevaar? Niets is wat het lijkt in deze verslavende en volkomen onvoorspelbare psychologische thriller die doet denken aan het beste van Alfred Hitchcock.

Wat je niet weet van Karen Cleveland

Vivian Miller is een toegewijde CIA-analyst. Het is haar taak de identiteit te onthullen van zogeheten Russische "slapers': spionnen op Amerikaanse bodem die een ogenschijnlijk doodnormaal leven leiden als Amerikaans staatsburger.

Nadat ze weet in te breken in de computer van een hooggeplaatste Russische spion, stuit Vivian op een vertrouwelijk dossier dat de namen bevat van verschillende Russische spionnen. Een paar muisklikken later is alles dat belangrijk voor haar is – haar baan, haar echtgenoot en zelfs haar vier kinderen – in ernstig gevaar.

Vivian heeft een eed gezworen dat ze haar land zal beschermen tegen alle vijanden, nationaal en internationaal. Maar nu staat ze voor een onmenselijke keuze. Ze wordt verscheurd tussen loyaliteit en verraad, liefde en wantrouwen. Wie kan ze nog vertrouwen?


De afdeling van Tammy Cohen

Wat als degene die je onvoorwaardelijk hoort te kunnen vertrouwen tegen je liegt?
Hannah heeft een heel gewoon leven, met een liefhebbende echtgenoot en een fijne baan. Daar komt abrupt een einde aan als ze iets volkomen onverwachts doet. Haar handelingen hebben verstrekkende gevolgen en zorgen ervoor dat haar leven volledig op z’n kop komt te staan. Ze belandt op de gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis – een plek waar ze veilig zou moeten zijn. Alleen sterven er patiënten...


De artsen houden vol dat het elke keer om zelfmoord gaat, maar Hannah weet dat ze liegen. Hoe kan ze ervoor zorgen dat iemand haar gelooft na de afschuwelijke daad die zij zelf heeft gepleegd? En misschien nog belangrijker: hoe kan ze ervoor zorgen dat iemand haar gelooft voordat de moordenaar weer toeslaat?

Met nog 7 andere boeken dus.

Wat moet je doen?

1. Je deelt de actie op jouw eigen tijdlijn (openbaar). Dat is 1 lootje
2. Je tagt een vriend/vriendin. Dat is een 2e lootje
3. Je maakt iemand lid van de facebookgroep Thrillerlezers! Per lid een lootje. Meld even voor alle zekerheid in een pbtje aan Ink wie je toevoegde.

Op 6 september wordt de winnaar bekend gemaakt.

Succes allen! We zullen vaker zo'n actie gaan doen, want van boeken moeten zoveel mogelijk mensen plezier hebben. En we zijn nu eenmaal geen blog begonnen om maar zoveel mogelijk zelf te kunnen hebben, maar om te delen dat er zoveel leuke en mooie boeken zijn. 

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie. Allemaal toffe boeken, ik doe mee en probeer enkele vriende warm te maken lid te worden.
    Uiteraard niet zonder hun toestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loot graag mee voor dit schitterende pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loot graag mee, Binta Colson

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag een lootje! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn weer! Ik heb (moet ik nu blozen?) geen enkele van deze boeken gelezen! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel graag! Want mijn vakantie moet nog beginnen, pffff, eind september!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou superleuk zijn. Loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaa wie niet waagt... dus ik waag zeker eens kansje leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie wil deze boeken niet graag lezen, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jacqueline Scheenstra19 augustus 2018 om 11:14

    I am thrilling....hee graag loot ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende stapel. Ik ben zelf niet primair een thrillerlezer, dus geef daar zelden geld aan uit. Maar ik zie hier wel genoeg titels die wel mijn interesse hebben en zou ik met deze stapel ook nog heel wat anderen een plezier doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een TOFFE actie.. Op FB duim omhoog, 2 personen getag'd EN actie gedeeld. Ink moet zelf maar even controleren of daar leden uit voort zijn gekomen.. Zo heb ik in ieder geval 2 lootjes.. Ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie actie, zal weinig doen als ik dit win

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk ik heb mee gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zou het voor mijn lieve vriendin Liesbeth van der Ven, wel erg leuk vinden, ze leest namelijk 5 boeken tegelijk (als t kan)ze is enorm lief en gaat persoonlijk bij alle schrijver(sters) een handtekening halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk!! dan zal ik ook weer plaats maken in mijn boekenkast door boeken door te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anneliese de Waal26 augustus 2018 om 17:14

    Erg leuke actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. JA ik loot graag mee. Gedeeld op mijn tijdlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tamara Nelissen-Aubert29 augustus 2018 om 15:41

    Mooi pakket met boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik loot graag mee, binnenkort ga ik in de VUT en veel tijd om te lezen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik loot graag mee.....omdat lezen een groot deel van mijn leven is...vanaf kleins af aan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik loot graag mee......omdat lezen mijn passie is!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Door een handicap lig ik de hele dag op bed en lees de hele dag. Graag doe ik dus mee met deze actie

    BeantwoordenVerwijderen