woensdag 22 augustus 2018

De favoriete boeken van Carla van den Berge

Ik ben Carla van den berge, 49 jaar en woon in Oostzaan, samen met mijn vriend en onze zoon van 19 jaar. Ik werk 20 uur per week als boekhoudster en mijn hobby’s zijn: Facebook, dagjes uit, vakantie, creatief bezig zijn, zwemmen, uit eten, sauna, puzzelen en lezen.

Als kind las ik weinig boeken. Lezen vond ik stom. Deed het alleen omdat het moest voor school.
Het enige boek wat mij is bijgebleven is Pluk van Petteflet. 
Ik heb het nu zelfs nog steeds in mijn bezit. Ik ga het later aan mijn kleinkind(eren) voorlezen.

De favoriete boeken van nu zijn literaire trillers van de volgende schrijfsters:
Suzanne Vermeer, Ester Verhoef, Saskia Noort, Simone v.d Vlugt, Loes den Hollander, Linda van Rijn, Linda Jansma, Mariette Middelbeek en Nathalie Pagie. 
Deze springen erboven uit omdat ze meestal vanaf bladzijde 1 spannend zijn tot aan de laatste bladzijde. En gewoon omdat ze makkelijk weg lezen. Het moet mij niet te ingewikkeld zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten