zondag 13 mei 2018

Win Onhoudbaar van Linwood Barclay

We verloten dit keer Onhoudbaar van Linwood Barclay. De recensie van Tamara stond vrijdag 11 mei online. Zij was erg enthousiast over dit boek.

Wat moet je doen om kans te maken?
1. Vanzelfsprekend ben je als thrillerliefhebber lid van onze facebookgroep Thrillerlezers!
Thrillerlezersgroep en heb je onze communitypagina al geliked Community
2. Raad Tamara het boek aan (ja dus) en wat zou ze ermee doen? Zie haar recensie
Stuur jouw antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com
3. Extra lootje als je onder het bericht schrijft wat jou zo leuk lijkt om dit boek te lezen. 


Omschrijving:
Als een tiener door een dronken bestuurder wordt dood-gereden is het stadje Promise Falls in rep en roer. Het doet er niet toe dat de dader niet veel ouder was dan het slachtoffer: het enige wat de inwoners bezighoudt is dat hij overduidelijk schuldig is en een veel te lage straf heeft gekregen. Al snel worden de jongen en zijn familie op de vreselijkste manieren bedreigd. De familie schakelt privé-detective Cal Weaver in, die merkt dat het hele stadje uit is op wraak. Het kan niet lang duren voordat iemand het heft in eigen handen gaat nemen, en Cal vreest dat er nog meer slachtoffers zullen vallen.

12 opmerkingen:

  1. Een familie met een donker geheim en een stadje in rep en roer, dat klinkt onhoudbaar spannend! Lijkt me reuzeleuk om te lezen hoe mijn held privédetective Cal Weaver dit gaat ontrafelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een voor mij onbekende auteur, dit boek wil ik graag lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lyda Van Den Bos14 mei 2018 om 20:04

    Dit boek zou ik graag willen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jacqueline de Waal Wauw dat klinkt echt super leuke foto met de vogel!😘🦄💝🌻🍀🤗🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel van hem gelezen. Prima schrijver

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het heft in eigen hand nemen, het is maar een verhaal maar ik kan me wel inleven, heftig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat wel weer tijd worden voor een spannend boek, lekker in de zomeravonden bij de houtkachel buiten hmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op spannende boeken, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een onhoudbare situatie...hoe zal dat aflopen!
    Lijkt me een spannend boek dat ik graag zou lezen als thrillerliefhebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik hou alvast mijn handen open....!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb hier een aantal boeken van deze auteur in de kast staan, deze kan er mooi bij dacht ik zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anneliese de Waal20 mei 2018 om 17:27

    Ik doe graag mee, zou dit boek heel graag willen lezen.

    Groetjes Anneliese

    BeantwoordenVerwijderen