dinsdag 26 december 2017

Win Clownkiller! GESLOTEN

Onze Vlaamse Ann, die regelmatig een recensie schrijft voor Thrillerlezers, schreef een geweldige recensie over Clownkiller van Peter Perceval. Wij verloten een exemplaar van dit bijzondere boek. 

Wat moet jij daarvoor doen?
1. Je zoekt het antwoord op de vraag hoeveel kraaien gaf Ann dit boek
recensie Ann
2. Je stuurt jouw antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com met in de betreftregel: clown
3. Onder het bericht op het blog kan je zetten aan welke clown jij herinneringen hebt voor een extra kansje
4. Je wacht op de uitslag


Waar gaat Clownkiller over?
Alessandra Vaccaro, door haar collega's en oversten bij de Antwerpse politie bestempeld als 'een gevaarlijk wijf', is met ziekteverlof wanneer ze toevallig getuige is van de aanslag op de bekende stand-upcomedian Jimmy Jansen. Voor ze het goed en wel beseft, zit ze midden in een steekspel tussen verschillende politiediensten, tegen de achtergrond van terreurdreiging niveau 4. Maar Alessandra gaat, zoals altijd, koppig haar eigen weg, al zet ze daarbij veel op het spel. Want in de coulissen van de comedywereld is niets wat het op het eerste gezicht lijkt. 

19 opmerkingen:

  1. Als kind gingen wij naar een vakantiepark en die hadden als mascotte een clown genaamd Billy. Als kind was ik hier erg bang voor. Als ik stout was, gingen mijn ouders ook altijd dreigen met: We gaan Billy roepen hoor! Haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend doe graag mee.Hoop dat jullie hebben genoten van de kerstdagen en ik wens iedereen een gezond 2018 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De clini clowns natuurlijk. Wat was ik altijd blij als zij weer langs kwamen in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan Bassie, leuke herinneringen door de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bassie natuurlijk! Ik keek vroeger altijd naar Bassie en Adriaan. Minder goede herinneringen aan de clown IT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind alle Clowns griezelig, zelfs de Clini Clowns bij mijn zoontje in het ziekenhuis
    Ben zijn naam kwijt maar ooit was er een seriemoordenaar in Amerika die werkte als clown, dat is natuurlijk de grootste griezel ,of was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onze dochter heeft het 22q11 deletie syndroom waardoor ze vaak in het ziekenhuis moet zijn. Een clini clown is degene die bij ons op nummer 1 staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb (goede) herinneringen aan Oleg Popov

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb in een instelling gewerkt en als daar met een feestdag clowns optraden was ik altijd erg ontroerd door de glunderende gezichtjes van de bewoners.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben aan het twijfelen tussen goedaardige Bassie of de kwaadaardige pennywise ��

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond ze als kind leuk! Nu om de een of andere reden wat triest. Ben benieuwd naar dit boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan Pipo de Clown heb ik leuke herinneringen. Gekluisterd zat ik aan de tv. Mammaloe, Dikke Deur....geweldig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik aan een clown denk , denk ik automatisch aan de schrik die mijn zoon had, hij was toen 4 jaar,van een clown.Overal waar we toen we kwamen: op vakantie in een hotel , een buurtfeest of opendeurdagen ..daar was hij...en een hysterisch bange zoon als extra !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Clown Bassie, ik heb hem enkele jaren geleden mogen ontmoeten en dat was toch wel raar als volwassen man de clown uit mijn jeugd ontmoeten. Al het gevoel wat ik had bij de serie kwam zo weer boven. Wat een leuke man was het!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Clowns zijn eng, maar toch wil ik het boek lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anneliese de Waal30 december 2017 om 16:41

    Bassie :)

    Groetjes Anneliese de Waal

    BeantwoordenVerwijderen