donderdag 2 november 2017

Win de nieuwe Harlan Coben Gesloten

We hebben een nieuwe winactie en wel met het nieuwe boek van Harlan Coben Laat niet los. Ik heb hem zelf al gelezen en vind dit dan echt een van de lekkerste thrillers van dit jaar. Je vliegt er doorheen, want je wil weten hoe het toch inelkaar zit. Goede plotwendingen maken het boek tot een must read.
Jij kan een exemplaar winnen!
Wat moet je doen?

1. Lid worden van de faceboekgroep Thrillerlezers!
2. Deze actie delen op facebook of twitter geeft jou extra kans
3. Beantwoordt de volgende vraag: hoeveel sterren kreeg Laat niet los op het blog?
hier kan je de recensie vinden
Mail jouw antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com met in de betreftregel: Harlan Coben

De actie loopt tot 10 november.

7 opmerkingen:

  1. Nu nog even delen een klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De recensie heeft mij nieuwsgierig gemaakt. Het boek lijkt mij heel spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De recensie heeft mij nieuwsgierig gemaakt. Het lijkt mij een heel spannend boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op boeken van Harlan Coben, dus deze wil ik zeker lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow, Waanzinnig veelbelovende review, I'm In! Super Bedankt voor deze Prachtkans! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mailtje verstuurd en link op mijn blog gedeeld! En nu weer duimen!

    BeantwoordenVerwijderen