woensdag 11 oktober 2017

Marelle Boersma komt met een nieuwe serie thrillers

Marelle Boersma kwam woensdag met een nieuwtje naar buiten mbt haar nieuwe boek. Of beter gezegd haar nieuwe boeken. Ze gaat namelijk een nieuwe thrillerserie schrijven.
Opvallend daar ze aangeeft zelf niet van series te houden.

"Nee, echt niet. Ik ben namelijk die enorme oen die dan twee thrillers tegelijk koopt, en dan in mijn enthousiasme direct begint te lezen... in deel 2!
Stom!
Maar nog stommer is het dat ik dan deel 1 niet meer hoef te lezen. Op de eerste pagina's wordt namelijk precies uit de doeken gedaan wat er in boek 1 is gebeurd, wie er dood is gegaan en wie de schuldige was. Slechts 1 hoofdstuk verder heb ik dus exact de informatie waar een andere lezer zeker 300 pagina's van mag genieten.
Stom! Ja, dat dus."

Ze geeft aan dan wel een serie te schrijven maar wel anders dan andere series.
Het wordt een serie IK VERTREK thrillers met elke keer andere hoofdpersonen en je kan elk deel in willekeurige volgorde lezen, zonder eerst de vorige te moeten kennen.
De thrillers handelen dus over wat mensen overkomen als ze naar het buitenland vertrekken met elk boek andere personen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten