donderdag 2 februari 2017

Danielle leest in gedachten

Gevangen door een lappenpop.

Daar lag hij dan, mijn volgende boek. Ragdoll van Daniel Cole.
Ik was er zeker van dat deze me goed ging bevallen en dat het een boek werd dat ik niet los kon laten. Oké de verwachtingen waren hoog, maar ik had er alle vertrouwen in.
En nu een week later heb ik hem pas uit. Nu was het wel een 400 pagina’s dikke, maar toch wat was het dat ik hier een week nodig voor had? 
Wilde ik niet doorlezen omdat ik het einde nog voor me uit wilde schuiven? 
Of was het toch iets minder spannend dan van te voren gehoopt?
En eigenlijk zit ik mezelf nog af te vragen wat hierop de antwoorden zijn.
Even loslaten,  zodat de juiste woorden op het papier komen voor de recensie.




Nu was  de afgelopen week ook niet zo een sensationele. Op het werk een 5S actie, en  nee  dat staat niet voor Sun Sea Sand Spain en Sangria ( mijn belangrijkste 5S-en) maar iets zoals standaardiseren, sorteren, scheiden, schoonmaken, systematiseren en na 2,5 dag hiermee
bezig te zijn ben je wel gaar.

Afgelopen zaterdag op een waardige manier afscheid genomen van een collega, en ook op zo een dag sta je toch even stil en heb je weinig interesse in wereldzaken.

Zondag kwam na twee weken nachtleven een einde, de tennisfinale van de heren Federer en Nadal in Melbourne stond op het programma. Een kleine 4 uur genieten van twee topspelers met een passie voor hun hobby.en ondanks ik voor Nadal ben, was het mooi om te zien dat Federer zijn 18de Grandslam overwinning boekte.🎾🎾
Hier ga ik de komende week ook weer mee verder, genieten van mijn passie voor lezen.
En eindelijk is daar ‘witte raaf’ in beeld.
Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten