donderdag 25 augustus 2016

En Renée leest nog even door...

Ik ben alweer even thuis van vakantie, maar heb gelukkig nog even vrij, daarom had ik nog even de tijd om lekker te lezen.
Als eerste las ik Verboden tranen van Melissa Skaye. Ik las dit boek voor de leesclub en ik wil er dan op dit moment ook nog niet teveel over zeggen, dat komt nog op het Thrillerlezersblog.

Daarna las ik Intermezzo. Een verhaal van Linda Jansma wat als bijlage bij de Flair verscheen. Het verhaal was net als Linda's boeken weer goed geschreven, alleen vond ik het plot ditmaal niet erg origineel. Een leuk tussendoortje. Een leuk Intermezzo dus.

Vorig jaar op vakantie had ik Doodsimpel van Peter James al gekocht. In dit boek wordt een aanstaande bruidegom, Michael, als geintje op zijn vrijgezellenavond door zijn vrienden levend begraven in een doodskist. Zijn vrienden vertrekken weer met als doel hem twee uur later weer op te graven. De vrienden krijgen echter een ernstig ongeluk en belanden zwaar gewond in het ziekenhuis. Geen van allen is aanspreekbaar.
Wordt Michael levend terug gevonden?
Het is voor mij op dit moment ook nog een grote vraag. Erg spannend in ieder geval.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten