maandag 15 augustus 2016

De vakantiekoffer van Terrence Lauerhohn


Tijdens de vakantieperiode werk ik heerlijk door aan de redactie van mijn volgende (Dystopische) Thriller, Nirwana, waarvan de publicatie ergens in oktober/november gepland staat.
Dit noem ik echter geen werk, aangezien schrijven mijn passie is en ik popel om het boek te voltooien. In augustus start de intekenactie. Dus direct na de vakantieperiode start voor mij weer een erg spannende tijd.

Naast het werken aan Nirwana heb ik nog een heel fijne en verantwoordelijke taak gekregen: mijn kat Ebbie bleek onverwacht en onvermoed zwanger te zijn van één flinke katerkitten. Het is echt een joekel van een kat, in zoverre je een kitten een joekel kan noemen. En ik vermoed dat hij zelfs uit zal groeien tot een reusachtige kater, want met zes tepels voor zichzelf alleen, zal hij allesbehalve honger lijden. Ik zie nu al uit naar de rare capriolen die kittens eigen zijn. Gelukkig hoeven Ebbie en ik Solo (zoals ik het kitten heb genoemd) niet met ons tweetjes te verzorgen en op te voeden; zij en ik hebben namelijk hulp gekregen van mijn hond Shuffel, die een zeer oplettende en bezorgde oppasser blijkt te zijn.
Op vakantie gaan zit er voor mij dus niet in, en mijn reizen zullen beperkt blijven tot wat dagtochtjes.
Echter, dankzij mijn armeluiszwembad, mijn dieren, mijn tuin en de Zeeuwse zon zal ik me thuis in côte de Rillande uitstekend amuseren.
Ik wens iedereen hierbij een onvergetelijk mooie vakantie toe. Geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten