zaterdag 13 augustus 2016

De vakantiekoffer van Judith Visser

Waar ga je dit jaar heen op vakantie?

 Ik ga dit jaar niet meer op vakantie. We hebben er net een wolvenwelp bij in onze roedel, en daar gaat veel tijd in zitten. Wel ben ik een paar maanden geleden op vakantie geweest, ik heb samen met mijn wolfhond Yuriko de 'Schluchtensteig' gelopen, een trektocht van 120 kilometer door het Zwarte Woud. 

Welk boek neem je mee op vakantie?

Ik ben dus al geweest en toen had ik The Last Runaway bij me, van Tracy Chevalier




Welk boek raad je een ander aan om op vakantie te gaan?
Ik doe het anders nooit maar dit keer raad ik graag mijn eigen laatste boek aan: In seizoenen. Het is een belangrijk boek voor mij en helaas heeft het nog niet veel lezers weten te vinden. Dus als het in een paar vakantiekoffers terecht komt zou ik dat fantastisch vinden.

Dit interview is afgenomen voor de zomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten