woensdag 24 augustus 2016

De vakantiekoffer van Jennefer Mellink

Waar ga je heen opvakantie?
Ik heb nog geen vakantie geboekt, want dit jaar wordt het een last-minute.
Waar we heengaan? Nog geen idee.
Welke kant we op willen? De zuidelijke kant.
We laten ons verrassen en vinden vast wel een leuk reisje een of twee weken voordat we willen gaan. En zo niet, dan blijven we gewoon in Nederland, ook niets mis mee!

Wat ga je lezen tijdens je vakantie?
Wat ik wil gaan lezen op vakantie weet ik nog niet. Meestal neem ik op vakantie pockets mee en ik heb er al aardig wat verzameld. Onder andere "Verblind" van Patricia Snel (een ouder boek), "Het parfum" van Patrick Suskind (een nog ouder boek; ik loop hopeloos achter), "Botsing" van Ingrid Oonincx en "Taboe" van Casey Hill. Voor een week of twee vakantie, neem ik zo'n vier boeken mee, maar als ik gewicht over heb in mijn koffer, kunnen er maar zo meer in belanden!

Heb je een tip voor vakantiegangers?
Het diner van Herman Koch op aanraden van haar vriend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten