dinsdag 23 augustus 2016

De vakantiekoffer van Esther Kreukniet

Waar ga je heen op vakantie ?

We gaan dit jaar onze droomreis maken: een rondreis door Amerika! Met mijn zoon, mijn vriend en zijn dochter beginnen we in Washington en doen we de East Coast naar New York om vervolgens uit te rusten op een tropisch eiland – een droom die al heel lang op de bucket list staat!

Welke boeken gaan er mee in de vakantiekoffer ?

Zeg me wie ik ben – een dikke pil van Julia Navarro
Bonbons voor Madame Assad – Robert Dulmers gaan in ieder geval mee

En ik speur de lokale boekwinkels af naar goede boeken in het Engels om me te laten inspireren

Welk boek raad jij ons aan om in de vakantie te lezen ?

Oei, moeilijk – er zijn zoveel mooie boeken! Meisje in de trein is een lekker boek dat je niet te diep raakt maar wel lekker even meeneemt in haar wondere wereld. En lees niet alleen op vakantie maar ook gewoon thuis -> heerlijke ontspanning en het verrijkt je geest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten