zondag 14 augustus 2016

De vakantiekoffer van Anja Feliers

Waar ga je dit jaar heen op vakantie?

Dit jaar gaan we op vakantie naar de Cote ‘d Azur. Even lekker aan het zwembad liggen, lekker eten, genietend drinken en vooral tijd met mijn gezinnetje doorbrengen. Ondertussen lees ik ook heel graag én ook wordt er verder geschreven aan de thriller die einde september zal verschijnen. Dus een beetje vakantie en werken tegelijkertijd.

Welke boeken wil je gaan lezen?

 De boeken die ik deze vakantie zeker lees zijn Huidpijn van Saskia Noort, Nu Gij van Griet Op De Beeck en Veenbrand van Karin Fossum.

Welke boeken zou je aan wil raden aan vakantiegangers?

Aanraders vind ik zeker de Vele hemels boven de zevende en Kom hier dat ik u kus van Griet Op De Beeck. Ik hou van het tragische in Griets boeken en de manier waarop zij naar het leven kijkt en het analyseert zonder belerend over te komen. Qua thrillergehalte hou ik van Lieve mama van Esther Verhoef. Heerlijke plotwendingen en spanning die je ‘s nachts lekker lang wakker houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten