vrijdag 15 juli 2016

De vakantiekoffer van Isa Maron

Ik ga zoals elk jaar naar een camping in de Provence. We huren daar een huisje. Omdat we er al jaren komen - en veel andere mensen ook - hebben de kinderen daar veel vrienden en die vermaken zich de hele dag. Wat ik dan doe? Zwemmen, fietsen, wandelen en heel heel vaak ik de hangmat liggen lezen. 




Elk jaar neem ik veel te veel boeken mee, papier en digitaal. 
Dit jaar gaat mee:
Lieve mama, Lieve edelachtbare, De oceaan aan het einde van het pad, Het slechte pad, De onderstroom, Het kippencollectief, Stil, Serena, Pluk een roos, Zwart Krijt, De laatste wilde dieren, Wolvinnen van Otrostaadt. En waarschijnlijk nog meer. Niet dat ik die boeken allemaal uit krijg.... Want ik moet ook schrijven: het laatste deel van De Noordzeemoorden, Eindspel, afronden zodat het in november kan verschijnen. 

Misschien boek ik nog een weekje bij ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten