zondag 10 april 2016

Van manuscript tot..... to write or not to write (not dus)

To Write or not to Write. (Not dus)

Hashtag, trending, feed, viral of handle? Pagina, profiel of website?

Wie kunnen mij vinden? Wie kunnen mij liken? Of toch maar vriendjes worden? En als je voor het één kiest blijkt het andere ineens niet meer te kunnen. Grrr…

Deze vragen spookten de afgelopen weken door mijn hoofd. Social media; oh zo handig maar wat een wespennest! Ik wil niet eens beginnen met lezen als ik voor de zoveelste maal de privacy-instellingen van Facebook open. Ze zijn me bij de eerste zin al kwijt. Herkenbaar?

Volgens mij had ik ook nog een ander klusje… Driehonderd pagina’s Masterplan doorspitten en alle ‘terwijls’ en ‘plostklapsen’ verwijderen. Maar hier vertel ik volgende keer over, anders heb ik er nog een afleiding bij: het verzinnen van een leuk onderwerp om over te bloggen. En eigenlijk wil ik alleen maar schrijven… Maar er komt zoveel meer bij kijken.

Gelukkig ben ik er inmiddels uit met het socialmediavraagstuk: op Twitter ben ik @pjotrschrijft en op Facebook heb ik een pagina. www.facebook.com/actiethriller

Check it out!


Pjotr





Geen opmerkingen:

Een reactie posten