zondag 6 december 2015

Sterre Carron: 2015 in boeken


Was 2015 een bijzonder jaar op boekengebied voor jou?

Trifla en Indigo werden gepubliceerd, twee boeken die me nauw aan het hart liggen (gevoelsmatig dan), dus, ja, het was een bijzonder jaar!


Las je veel dit jaar en aan welke hoeveelheid moeten we dan denken?


Ik las veel te weinig naar mijn zin, maximaal een uurtje per dag. Ik denk dat ik ongeveer twintig boeken heb gelezen.



Welke boeken sprongen er boven uit voor jou?

Vermoorde onschuld van Jo Claes, Anders van Terpstra en De onderkant van sneeuw van Ilse Ruijters.



Welk boek vond je eventueel tegenvallen en waarom?


De kooi van Josh Malerman en Passagier 23 van Fitzek (weet ik dat nu velen in het harnas jaag, maar ik heb echt niet genoten van deze laatste) Ik vond het veel te uitleggerig en niet spannend frown-emoticon


Wat kunnen wij van jou in 216 verwachten?

Ik hoop dat in april mijn nieuwe telg in de boekhandels mag liggen, ik denk dat het een zeer spannend, maar ook heel droevig verhaal wordt. Ik heb er al traantjes voor gelaten... dus ik hoop dat de lezer er binnenkort van mag genieten. Wat kun je nog van mij verwachten in 2016??? een zevende boek wink-emoticon




Geen opmerkingen:

Een reactie posten