zaterdag 7 november 2015

Wat leest Renee...

Mijn leesweek.

Afgelopen week heb ik niet veel gelezen. Ik heb wel 30 dagen geschreven door Bert Bergs uitgelezen. Binnenkort kun je hiervan een recensie lezen op het blog. Hou ook de prijsvragen in de gaten, want daar kun je ook een exemplaar winnen.
 
Voor mij waren er geen boekenbeurzen en dergelijke. Ik moest het meer zoeken in de sfeer van de fysiotherapeuten. Ben nu naar een andere geweest die naaldjes in mij prikte. Gelukkig werden ze er wel gelijk weer uitgehaald, anders was ik nu een egeltje geweest. Ben ook niet leeggelopen als een ballonnetje wat op sommige plekken nog heel interessant had kunnen zijn. Het allerleukste is echter dat het geholpen heeft om mijn pijnklachten behoorlijk te verminderen. Eindelijk na een week of 7. Ben de tel een beetje kwijt...

Miriam plaatste deze week een enorm mooi stukje uit een boek. Ik had gelijk iets van dat boek wil ik lezen. Het bleek Memento Mori te zijn van Jolka. Die lag dus al geruime tijd bij mij in de kast. Tja Ink zorgt altijd ruim voor recensie exemplaren, dus deze was even blijven liggen. Ben er nu gelijk in begonnen en tot nu toe met veel plezier.
Als je dan in die kast kijkt kom je ook nog andere boeken tegen waarvan je niet eens wist dat je ze had. Namelijk eentje van Michael Berg. Ooit gekregen bij Veroninica Magazine en toen kende ik de schrijver niet en aangenomen dat het wel niet veel zou zijn. Dat wordt de volgende...

Gisteren moest ik met mijn dochter naar het Umcg in Groningen waar ze inmiddels fotomodel is. Ze heeft 4 1/2 jaar geleden een scoliose hersteloperatie gehad en nu moest gekeken of haar ijzerwerk nog wel goed zat. Gelukkig wel bleek uit de foto's.
Ik had mijn moeder ingeschakeld als chauffeur, omdat het zelf rijden mij nog niet zo goed afgaat. De auto hebben we bij Ikea geparkeerd en voor we naar het ziekenhuis gingen zijn we eerst om een gratis bakje koffie geweest en hadden we nog een klein uurtje om rond te kijken en te eten.
Niets gekocht. Goed he.
Nou ja de 2e ronde na het ziekenhuisbezoek wel. Voor mijn dochter vooral geurkaarsjes. Is ze gek op.


Na nog een gratis bakje koffie, natuurlijk, zijn we weer naar huis gereden. 

Renee

1 opmerking:

  1. Ik heb in een week tijd de eerste drie boeken van Michael Berg gelezen. Zijn schrijfstijl vind ik zo heerlijk, dat ik binnenkort ook zijn andere boeken te pakken probeer te krijgen. Zijn plot wordt ook per boek beter. Ik wens je dus veel leesplezier. Ben benieuwd of zijn manier van schrijven jou ook zo aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen