maandag 10 augustus 2015

Ik ga op vakantie en neem mee... Sterre Carron

Sterre Carron is een schrijver die ik door mijn eigen facebookgroep heb leren kennen. Haar naam viel een paar keer en we kregen recensieboeken aangeboden. Nu werden haar boeken de hemel ingeschreven door iemand wiens smaak ik eigenlijk nooit deel. Als zij een boek 5 sterren geeft, vind ik het vaak onder de maat. Maar na het lezen van de boeken van Sterre was ik om: soms heeft die recensent dan toch gelijk. Wat een heerlijke boeken van Mara tot en met Trifla.


Hoi! wat ik in mijn reiskoffer stop: 

1. Slaapwel van De Bruyn 2. Verbroken van Linda Jansma 3. Vrouwen van Corvalis van Bols 4. Vermoorde onschuld van Claes 5. boeken van O.Hoekstra
Wat ik al gelezen heb en aanraad:
1. Anders van Terpstra 2.Tot op het bot van Debbie Howell 3. Nepvlees van Belinda Aeb 4. Het meisje in de trein
5. Onderkant van sneeuw
6. De ijstweeling


en o ja, De toeschouwers van Vandermeeren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten